prebols Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Hei! Lurer litt på om jeg skal koste på min "gamle" M5 med kompressor. Motor er gått 174 000km. Bruker litt olje, som noen M5er gjør. Men motor virker frisk og god ut. Uten ulyder. Er det verd og koste på denne 50 000 for "litt" ekstra hk? 550hk sies det. Noen som har testet dette? Takker for svar og god jul!
Joachim_M5 Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 En kompis har en m5 med kompressor. Jeg har prøvd den, og en vanlig M5 blir slapp i forhold, det er helt sikkert!
aplet86 Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Hvordan er det med priser på dette? Har kun kikket på prisene på hjemmesidene til ESS. Er dette reèlle priser, eller er det mulig og få det billigere? Og hva med Wortex? Hvordan er kvalitet/Pris/Effekt i forhold til ESS? Sorry at jeg stjeler tråden din prebols, men var vel ganske relevant i forhold til ditt spørsmål
prebols Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 En kompis har en m5 med kompressor. Jeg har prøvd den, og en vanlig M5 blir slapp i forhold, det er helt sikkert! Hva slags kompressor var det? Og gikk den stabilt uten fusk og jaging på tomgang?
prebols Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 Hvordan er det med priser på dette?Har kun kikket på prisene på hjemmesidene til ESS. Er dette reèlle priser, eller er det mulig og få det billigere? Og hva med Wortex? Hvordan er kvalitet/Pris/Effekt i forhold til ESS? Sorry at jeg stjeler tråden din prebols, men var vel ganske relevant i forhold til ditt spørsmål Bare post i vei Hvis jeg skal ha kompressor, så vil jeg ha det ferdig oppsatt. Da har man garanti på delene og jobben Og det er vel ESS i Norge som har best erfaring med ettermontèring av kompressor på BMW.
Joachim_M5 Skrevet Desember 26, 2012 Skrevet Desember 26, 2012 En kompis har en m5 med kompressor. Jeg har prøvd den, og en vanlig M5 blir slapp i forhold, det er helt sikkert! Hva slags kompressor var det? Og gikk den stabilt uten fusk og jaging på tomgang? ESS kompressorkit. Wortech V3 kompressor.
Joachim_M5 Skrevet Desember 26, 2012 Skrevet Desember 26, 2012 Og ja, den funker 100% under alle forhold. Det eneste du merker på motoren er at der er mer fres over hele registeret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå