handberg94 Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 hei jeg har nå tenkt og kjøpe meg bil og fant en på finn.no som så fin ut. hva synes dere om denne bilen? en den holdbar? hvordan er motor, drivverk, girkasse, rust osv? kjente feil på denne bilen? er prisen grei? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38407081
evi Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Her står alt du trenger å vite om feil på E46 (den 3-serien du linket til): http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Skal være solide biler som holder lenge, uten for store problemer. Personlig liker jeg ikke stylingen, synes det får bilen til å se fæl og billig ut. Se for eksempel på eksospotta, som henger litt, stikker utenfor og passer egentlig ikke. Skulle jeg kjøpt meg slik bil ville jeg satset på en som var mer original!
SST Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Her står alt du trenger å vite om feil på E46 (den 3-serien du linket til):http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Skal være solide biler som holder lenge, uten for store problemer. Personlig liker jeg ikke stylingen, synes det får bilen til å se fæl og billig ut. Se for eksempel på eksospotta, som henger litt, stikker utenfor og passer egentlig ikke. Skulle jeg kjøpt meg slik bil ville jeg satset på en som var mer original! Må si meg veldig enig i dette. Jeg tror markedet for denne type stylede biler er svært lite, og prisen må gjerne dumpes for at man i det hele tatt skal bli kvitt den (spesielt i det håpløse markedet som er nå for tiden). Mulig jeg tar feil, men det er nå mine tanker. Jeg ville sett etter en original bil med M-pakke. Da får du mye bedre seter, bedre kjøreegenskaper og et bedre utseende, etter min mening.
SST Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Ved nærmere ettersyn ser jeg at jeg svarte på helt andre ting enn det du spurte om. Beklager det. Uansett, lykke til med bilkjøp! Hilsen en som er knallfornøyd med sin E46 330d
aloebiz.net Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Hadde en 1999 modell 323Ci og den var det en del trøbbel med.. rust i begge fordører og i panser, byttet alle 4 hjullagre, byttet lambdasonde, bremserør hadde rusta så måtte ned med bensintanken og bytte bremserør, pakningen rundt dørene var bare filler og de kosta 2500 kr. pr. stk. å skifte, mye vindstøy(mulig det var pakningene) og rumlestøy fra asfalten, sleperingen i rattet røyk, hjernen til motoren røyk (8500,- for ny hjerne).. Cruisecontrollen streika også rett før jeg solgte den.. Og alt det fra 104.000 til 133.000 km som jeg eide den. Mulig jeg var uheldig.. Men ellers var det en meget pen og kul bil som var morsom å gjøre Men må si det var deilig å få E39 igjen etter den E46'n
evi Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Jeg tror du var uheldig. Se på Fredrik her inne som har hatt sin E46 318d siden den var så og si ny. Den har nå rullet over 300 000 km, og han har ikke hatt noen store utgifter med den. Knapt slitedeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå