darkghost Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 hei jeg har en bmw 520i touring 2.0L 98 mod. Motoren har da skært seg da toppen ikke fikk olje. tette oljekanaler var beskjeden jeg fikk fra bilverksted.har bare vært tull med motoren etter jeg kjøpte bilen. etter å ha undersøkt litt så er det flere som sier at jeg må ha motor som er lik den jeg har og helst fra samme årstall.og mnd. stemmer dette eller kan jeg sette inn en motor som er fra 2000? enkel eller dobbel vanos? så en motor som hadde dobbel vanos. årstall husker jeg ikke.jeg tror jeg bare har enkel. gearkassa behøver jeg vel ikke å skifte?
LarsBMW Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Du må ha enkel vanos motor. Før sept. 98 og girkassa bruker du bare på den nye motoren.
darkghost Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 Du må ha enkel vanos motor. Før sept. 98 og girkassa bruker du bare på den nye motoren. Bilen ble første gang registrert 27.01.98. Prod.date: 1997-12-19. men da skal jeg se om jeg finner noen motorer før september 98.Vil helst ikke ha noe som har gått for langt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå