exence Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Hei. Tenkte jeg da skulle selge "Vinterbilen", da jeg har kjøpt meg ny bil. Bilen er en 4 dørs, bra for rust, men noen småfeil småfeil må man regne med. Skal på eu i februar. Får ikke åpnet sjåfør døra fra utsiden, og vinduet trenger nye klips. Men ellers fungerer bilen bra!.. Kan leveres med eller uten sperrediff (Type mig) el takluke og mørkt interiør Selges for 10.000 + årsavgiften Kontakt meg på 93263418 eller pm for mer info/bilder -Remy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EntusiastE36 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Km stand ? Gikk den gjennom eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå