KarlDahl Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Steike så rau og fin den var i fargen der! Ser bra ut med nye felger! Hehe, ja! ikke redigert men må innrømme at det er den pene sia og bildet juger litt med fargen
KarlDahl Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Endelig fikk jeg solgt unna et prosjekt så da har jeg penger til noen nye deler til e30m B-) Meeen så satte det jo fyr på verkstedet idag så blei masse drit med brannvesen og politi osv. og endel verktøy osv. gikk med flammene.. Får se når jeg får gjort noe igjen med e30n men blir ihvertfall og bestille noen deler på mandag og få sveisa litt rust når jeg får tid!
Larsgunnar Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Huffda... Viktigste er at ingen ble skadd!
KarlDahl Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Huffda... Viktigste er at ingen ble skadd! Jepp! forholdsvis små skader forhold til hvor lenge det brant.
bmw olsen Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 De var det du gjorde ja. Så både brannvesen og snuten var på besøk hos deg og det lukta svidd. Trodde du bare svei av litt gummi av bakhjula.
KarlDahl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 De var det du gjorde ja. Så både brannvesen og snuten var på besøk hos deg og det lukta svidd. Trodde du bare svei av litt gummi av bakhjula. Jeje! litt action på Tjøme! Ja, snuten trodde ikke på meg engang. så får se hva de kommer fram til...
KarlDahl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Da var M-tech II styling bestilt! Kopi fra GS håper det passe greit! Noen som har erfaring med dette? Får også m62 Coiler i posten en av dagene! Og inn og kjøpe litt eksosdeler imårra! Håper det blir bra nå! kommer en større bilde oppdatering når jeg får gjort noe!
larsern6 Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Dette blir flott. Spent på åssen passformen på mtech kopien er, kunne tenkt meg den selv. Blir COP på deg og nå ja?
KarlDahl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Dette blir flott. Spent på åssen passformen på mtech kopien er, kunne tenkt meg den selv.Blir COP på deg og nå ja? Spent på m techen jeg også, satser på at det blir greit! Blir COP nå ja! Fikk de så billig så og finner på ingen måte en fin plass og sette alle coilene.. no jævla dritt med 1 coil til hver sylinder..
larsern6 Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 Greiere med 1coil pr syl enn fordrdeler vel?
KarlDahl Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Greiere med 1coil pr syl enn fordrdeler vel? Njoa, men når jeg ikke finner plass er det noe dritt, hehe Blir nok bedre med COP!
KarlDahl Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Fått gjort litt i helga men ikke stort.. Fått på plass eksos og sveisa litt. har også fått m62 coiler i hus så får vel prøve og få de ferdig også! Svisa igjen antenne hullet! Siden jeg ikke blei fornøyd med gulvet når jeg sveisa det tidligere. så sveisa jeg på nytt! Stygg sveis pga mye gjennombrenning men blei ihvertfall helsveisa! forrige gang blei det lite sveis og mye Tec7 M62 coilene, skal prøve og få lagd aluplate til disse iløpet av uka får se.. eller kanskje på skolen men lærer er av den firkanta typen så tviler sterk.. Eksospakning og eksos skjøt fra VELDIG spinkelt rør til 3" Var det jeg fikk til på lørdagen... må få fingern ut! må snart ha bilen klar! Trenger forresten et slikt feste! Facelift. noen som har?
KarlDahl Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Fått bytta hjulbue og innerskjerm bak. Brukt stort sett hele helgen på det.. blei ikke ferdig med spaklejobben.. bare gjorde det grovt. Innerbue på: Hjulbue på: Grovt sparkla. stålet har slått seg endel så blir litt arbeid her...
Larsgunnar Skrevet Mars 10, 2013 Skrevet Mars 10, 2013 Ble jo ikke så ille! Stå på, bra arbeid du gjør!
KarlDahl Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Ble jo ikke så ille! Stå på, bra arbeid du gjør! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå