Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på huggern idag og fant meg ny lamdasond, nytt spjeldhus og e36 gass wire! :) Stod heldigvis en 318IS der!

Stod også en e36 compact der hvor understellet så kliss likt ut som e30n! Skiver bak og greier :) Hadde vært gromt med 5 bolt! Noen som vet om dette passer rett over? :)

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bakstillinga passer over iallefall. Forstillinga gjør vel og det, men blir ikke helt bra geometri da, men det er det folk her som vet bedre enn meg.

Så ut som om den bygger mer ut!? Har e30 325 bakstilling får holder forløbig! Diffen så også kliss lik ut men hva skal til for og sjekke om den sperrer eller ikke? :)

Skrevet

Motorn har fuska og gått dårlig så tok av luftmengdemåler og den var full av drit det var spjeldhuset også og endel dritt i innsuget. Gjorde det rein og gikk som er drøm!! :D

Har et spm angående temp måler. Den funker rett og slett ikke! :P Har sjekka kontakten fra motoren ( den jeg har "bygd" om for og passe i e30. Der satt ledningen på rett plass. men den har ikke noe lyst og vise meg temp... Noen tips til hva jeg kan gjøre/prøve? :)

Skrevet

litt bilder fra forrige helg og nye COP plata som "larsen6" laget til meg! blei veldig bra håper på å få den på imårra! :)

Fra jeg gjorde reint i spjeldhuset. Må ha av hele innsuget og gjøre det reint.. gikk veldig pent i 10 min også begynte den og kødde igjen..

Noe skittent? :P

g1ejbemqlsmh6vmlpae5.jpg

Etter en liten rengjøring

yab1g09w19uvm10khrq9.jpg

Innsuget så sånn ut, tørka bare av det jeg kom til.. Regner med at resten av innsuget også ser slik ut..

1xe60ddf817kz9ctpk72.jpg

Cop Plata og m62 coilene :D

qgk3dnkkce1hqu70zwx5.jpg

4c1bo3yhra9p19p13egs.jpg

Fikk også fiksa litt på eksosen ikveld så nå fiser den ikke i alle kanter! Satser på å få gjort endel i ferien så jeg kan få den på Eu-godkjenning! :)

Faen og dårlig med lys ja!! Hehe

ij9dnlvhp3pb3jd9omlv.jpg

Skrevet

Fikk på COP coil greiene idag! Så fort mye bedre ut! Men får ikke motoren til og gå reint.. prøvd og sette coilene i alle mulige posisjoner men går fortsatt på 3sylindere.. Bytta plugger, sjekka gnist og jaah.. Noen tips? :P

:mrgreen:

5f50mvnvq1s4duq3we0v.jpg

Lagde disse to hylsene for og ha mellom COP plata og toppdekselt, det var to gummitetninger der, så dette holdt :)

rhkz5r1eke0strd93lu0.jpg

Deilig og bli kvitt litt ræl!! :D

dsewvx9ygaklmccrghdm.jpg

Håper på å få gjort litt imårra og :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikke fått tak i kamera ennå men har fått gjort endel!

"ny" radiator

Ny vannpumpe

Ny termostat, så nå sirkulerer vannet!

Fått fiksa temp måler

Fått på 2,5 eksos ikke helt ferdig

Rydda litt i motor rom

Fiksa div lys

fått tak i støtfangerfeste. satser på å få det i posten snarest.

Sparkla og lakkert bakskjem, blei ikke så strøkent men helt ok

Tectylert kanaler

Funnet mer rust! :lol:

Skal dra og kjøpe spacere til og ha foran og nye hjulbolter imårra.

Satser på å få den eu ok snart! :D

Skal prøve og ordne bilder! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...