Danieltosbotn Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Selges med nesten nye Continental Premium Contact 5 dekk. Boltsirkel 5*120 3000,- eller kom med bud http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=38252739 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 bumpppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02Henning Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Unnskyld min uvitenhet, men hvorfor er det "GS" navkopp på en "original BMW felg"? Jeg er på jakt etter et sett av nettopp disse, hvis det er original vare og ikke kopi. Har du mulighet til å frakte vestover til Sandnes/Stavanger i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Unnskyld min uvitenhet, men hvorfor er det "GS" navkopp på en "original BMW felg"? Jeg er på jakt etter et sett av nettopp disse, hvis det er original vare og ikke kopi. Har du mulighet til å frakte vestover til Sandnes/Stavanger i så fall? De er bare satt inn siden jeg kjøpte nye felger fra GS bildeler, så da flyttet jeg navkoppene fra disse felgene til de andre felgene Kan vel sikkert sendes med hurtigruta eller noe? Kan sjekke litt hva det koster å få sendt med de forskjellige sendingsmetodene og gi en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå