chrisen Skrevet Desember 26, 2012 Skrevet Desember 26, 2012 Hei, nå som kong vinter er her så får jeg ikke opp tempen på kjølevannet i min E46 318i. I sommer fungerte alt greit men nå må bilen gå på tomgang i min 30min. for at nålen på tempmåleren inne i bilen i det hele tatt skal rikke på seg. Men engang en begynner å kjøre daler tempen igjen. Noen som har noe kloke råd? Hvor sitter termostaten på disse bilene og hvordan ser den ut? Vanskelig å skifte? Takker for alle svar, hilsen en som er lei av å fryse i bilen.
chrisen Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 Kan det være noe hjelp i koke termostaten slik en gjorde før i gamle dager? Må jeg da evt ha nytt pakningsett? Ser ny termostat ligger på rundt 1000lappen, er intr i å legge ut minst mulig penger på en gammel bil til 30 000.
chrisen Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 får til rundt 600 på koed inkl frakt. Ikke noe jeg kan forsøke for å få den gamle til igjen? Går jo noen dager med levering og sånn fra koed. Må systemet dreneres for å skifte termostat?
sandesp Skrevet Desember 26, 2012 Skrevet Desember 26, 2012 Hvis du bare vil ha varme kan du ikke leggen papp plate foran radiatoren Men du bør nok bytte termostat skal det bli bra
chrisen Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 Forsøkte med pappplaten men det var ikke nok. Fikk bare tempmåleren til å komme rett over det blå feltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå