Bjornhbjelland Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Dei er til salgs ja Helt nye dekk foran og bak. Skal ta bedre bilder av de snart.
Bjornhbjelland Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Da er veldig mye mer demontert fra bil. Masse bilder å laste opp. Disse kommer i løpet av morgen dagen.
Bjornhbjelland Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Bakfanger selges ja. Front òg, men mulig eg trenger grøftelys. Til informasjon: Bur på Vestlandet, 2 timer sør for Bergen, på Stord. Frakt blir dyrt på store ting, så ser helst at det meste blir hentet. Kjøper betaler selvfølgelig frakt på ting som kan sendes. På grunn av eg vil ha bilen vekk fortest mulig, er skambud lov til en viss grad!
Bjornhbjelland Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Da er bilen enda mer demontert. Eneste som er igjen på bilen nå er fram og bakstilling, gulvteppe, diverese ledningsnett. Komplett varmeregister, takluke kasset, dashbord, seter, stolper og alt annet i motorrom er demontert. Alt er klar for henting/salg! Fornuftige skambud er lov å komme med da eg har lyst å få vekk det meste av ting! - Bjørn
Bjornhbjelland Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Fått bud på 4000kr på interiør
SaitekQ Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Er det nedfallbare bakseter da? Er mattene svarte?
Bjornhbjelland Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Mener det er nedfellbart baksete, uten å sei det helt sikkert. De var hinsides vanskelige å få løs. Mattene er svart stoff, men slitte.
Tsf Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 pris for ratt og baklyktene som står/stod på bilen på bildene ? er veldig interisert i interiøret men blir veldig vanskeligt viss du ikke kan få sendt det PM sendt
Bjornhbjelland Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Baklykter, bagasjelokk og Mtech ratt er SOLGT desverre. Sender IKKE et helt interiør over land og strand desverre. Interiøret er stort og tungt samt det vil koste mangen tusen kroner. Mer bilder av felgene i førstepost kommer ganske snart. Det er så godt som nye dekk både på bak og fram felg. Framfelg: 215/40-17 8.5" ET13 Bakfelg: 275/40-17 10" ET-- Kommer tilbake med pris og enda bedre spesifikasjoner snart. Pris vil ligge en plass mellom 4-6000. Kommer an på stand etter eg har sitt over dem skikkelig. Ting går billig vist folk er seriøse! ALT skal vekk og er interessert i få det gjort fortest mulig! Er bare å å gi bud!
koll Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Trenger faktisk en liten plastsak som er på venstre side av midtkonsollet (se bilde). Er dette noe du er gira på å selge separat? Ellers trenger jeg også interiørlyset i taket forran dersom du har dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå