Immorten Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Hei! Har en 85 mod. E30 320 coupè godkjent ombygd til 323. 325 bakaksel med 323 diff. Takluke m/sveiv. Motoren har jeg ingen km.stand på, men den går fint. Det sitter coilovere på bilen, men originaldempere foran og fjører følger med (Husker ikke om jeg har demperne bak liggendes..) Disse har jeg papirer på, men er ikke godkjent. Batteriet er flyttet bak i bagasjen, og kabler lagt opp for anlegg. Den har fått seg en liten trøkk i fronten av forrige eier, samt en liten bulk i fangeren bak. Mangler noe plastikk foran. (Grillen ligger inni bilen så den ikke skal bli stjælt) Sjåførsetet er slitt. Bilen har vært blodsenket, så skjermene foran bærer preg av dette. Noe overflaterust og lite hull i ene bakskjermen, men ikke i noe bærende. Bilen skal på EU-kontroll i mars. Ellers er det bare å spørre hvis det er noe dere lurer på! Pris: Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Heisann. Bilder hadde vært veldig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Immorten Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Heisann.Bilder hadde vært veldig flott. Hei!Har en 85 mod. E30 320 coupè godkjent ombygd til 323. 325 bakaksel med 323 diff. Takluke m/sveiv. Motoren har jeg ingen km.stand på, men den går fint. Det sitter coilovere på bilen, men originaldempere foran og fjører følger med (Husker ikke om jeg har demperne bak liggendes..) Disse har jeg papirer på, men er ikke godkjent. Batteriet er flyttet bak i bagasjen, og kabler lagt opp for anlegg. Den har fått seg en liten trøkk i fronten av forrige eier, samt en liten bulk i fangeren bak. Mangler noe plastikk foran. Sjåførsetet er slitt. Bilen har vært blodsenket, så skjermene foran bærer preg av dette. Noe overflaterust og lite hull i ene bakskjermen, men ikke i noe bærende. Bilen skal på EU-kontroll i mars. Må få tatt noen bilder av bilen til helga. Ellers er det bare å spørre hvis det er noe dere lurer på! Pris: Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandesp Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Hvor er det den står hen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Immorten Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Hvor er det den står hen da Den står i nittedal, rett nord for oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Immorten Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Oppdatert med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Hei igjenn. Har du en prisanntydning sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Immorten Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 17.000 Kan diskuteres ved rask avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Immorten Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch01 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Denne fikk eg veldig lyst på. AArg pen farge det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonrockz Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Hvordan er interiør?, Slenger inn et bud på 12 lapper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Immorten Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Sjåførstolen er slitt. Hehe. Ettersom jeg forsto, var dette vanlig på E30. Ellers er den hel i interiøret. Bud er notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch01 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 hvordan farge er det på interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Immorten Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 hvordan farge er det på interiøret? Setene er blåe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelEF Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 bilder innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå