Gustav C. Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Noen som har kjøpt dekk fra europdekk.no før og kan dele sine erfaringer? Evt. noen som har hørt noe forferdelig og vil advare meg fra å kjøpe derfra? Har googlet og søkt gjennom forumet her uten å finne så mye som et pipp om denne nettbutikken så er litt skeptisk, men så er den ganske ny også. Vurderer å lure fattern til å kjøpe dekk der først, bare for å slippe å gå på en smell selv.. Jeg er ute etter Continental ContiSportContact 5P i 19" dimensjoner og denne nettbutikk er klart billigst akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Er jo sharif sin nettbutikk, ikke farlig å handle der. Har handlet dekk/felger der 4-5 ganger og fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Takk for svar! Var akkurat det jeg ville høre, så da bestiller jeg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Er disse billigere enn dekkonline.com? Hittil har jeg ikke kommet over noen nettbutikk som er billigere enn de på dekk, men har litt dårlig utvalg syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Continental ContiSportContact 5P dekkene var dyrere hos dekkonline.com, også hadde de ikke dimensjonen til bakdekkene mine. Fant Goodyear der i riktig dimensjoner foran og bak, men ble bare 100 kr billigere enn hva europdekk.no skulle ha for ContiSportContact 5P.. Har fått inntrykk av at prisene varierer hele tiden, så vanskelig å si hva som generelt er billigst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå