Gå til innhold

Sliter med kald 525tds e34 om vinteren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

525 tdsn min blir ikke skikkelig varm innvendig..

520n jeg hadde var reine byggtørka i forhold..

Får ikke opp temperaturen pga att det blåser drit dårlig, det kommer varme men er bare såvidt det blåser inni cupeen. Hvor sitter pollenfiltret? Er 1993 525 tds med ac.

Kanskje det hjelper å ta bort det..

Er plate fremmfor radiatorn.

Skrevet

heisann har en 525tds selv og den blir varm som rakkern og jeg bruker ikke noe plate foran radiator eller intercooler blåser det dårig hadde jeg sjekka brytern til vifta den var rar på min byttet den så fungerete alt perfekt

Skrevet
heisann har en 525tds selv og den blir varm som rakkern og jeg bruker ikke noe plate foran radiator eller intercooler blåser det dårig hadde jeg sjekka brytern til vifta den var rar på min byttet den så fungerete alt perfekt

Selve bryteren der man kan justere fra 1-4?

Skrevet

Gå innpå realom så finn du nok kor det filtret sitt =)Men du høre da vel om vifta øke på hastighet når du vrir brytern??Du har sjekka att du ikke har lite kjøleveske på den??

Skrevet
Gå innpå realom så finn du nok kor det filtret sitt =)Men du høre da vel om vifta øke på hastighet når du vrir brytern??Du har sjekka att du ikke har lite kjøleveske på den??

Det spørs om det er noe som svikter en stand vifta går bare på fult engang iblant så.

Frostveske er det akkurat passelig md :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...