Spankus Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 525 tdsn min blir ikke skikkelig varm innvendig.. 520n jeg hadde var reine byggtørka i forhold.. Får ikke opp temperaturen pga att det blåser drit dårlig, det kommer varme men er bare såvidt det blåser inni cupeen. Hvor sitter pollenfiltret? Er 1993 525 tds med ac. Kanskje det hjelper å ta bort det.. Er plate fremmfor radiatorn.
arntzen.525tdsa Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 heisann har en 525tds selv og den blir varm som rakkern og jeg bruker ikke noe plate foran radiator eller intercooler blåser det dårig hadde jeg sjekka brytern til vifta den var rar på min byttet den så fungerete alt perfekt
Spankus Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 heisann har en 525tds selv og den blir varm som rakkern og jeg bruker ikke noe plate foran radiator eller intercooler blåser det dårig hadde jeg sjekka brytern til vifta den var rar på min byttet den så fungerete alt perfekt Selve bryteren der man kan justere fra 1-4?
manta-a Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Gå innpå realom så finn du nok kor det filtret sitt =)Men du høre da vel om vifta øke på hastighet når du vrir brytern??Du har sjekka att du ikke har lite kjøleveske på den??
Spankus Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Gå innpå realom så finn du nok kor det filtret sitt =)Men du høre da vel om vifta øke på hastighet når du vrir brytern??Du har sjekka att du ikke har lite kjøleveske på den?? Det spørs om det er noe som svikter en stand vifta går bare på fult engang iblant så. Frostveske er det akkurat passelig md
tommyheimberg Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Sliter med det samma på min.. eller den blir kokvarm etterhvert, men vifta vil ikke gå på fult annet en npr den står på bare opp mot rura.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
NBCustom Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Høres nesten ut som feil på bryteren din Heimberg. Evt kan det være problem med luftbobler i kjølesystemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå