Soov Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Har problemer med antispinnen og eml lampen blir slått på. Fikk skiftet veivhusventilasjonen og gassspjelde og alt funket som det skulle. To uker etter dette blei skiftet begynte feilen og komme tilbake, først kom den bare tilbake noen få sekunder og skrudde seg av igjen av seg selv, men nå etter å ha kjørt med den i en måned kommer samme feilen tilbake å jeg må stoppe bilen før antispinnen og eml lampen forsvinner. Noe som har erfaringer med hva som er galt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Har problemer med antispinnen og eml lampen blir slått på. Fikk skiftet veivhusventilasjonen og gassspjelde og alt funket som det skulle. To uker etter dette blei skiftet begynte feilen og komme tilbake, først kom den bare tilbake noen få sekunder og skrudde seg av igjen av seg selv, men nå etter å ha kjørt med den i en måned kommer samme feilen tilbake å jeg må stoppe bilen før antispinnen og eml lampen forsvinner. Noe som har erfaringer med hva som er galt her? Har du nullstiller DME adaption verdi?? Here er for automatisk M52TU. Jeg vet ikke om det gjelder for manuell også. 1. Switch off ignition for 30 seconds 2. Turn on ignition and delete DME adaptations and fault code memory 3. Press accelerator pedal to wide open throttle four times. 4. Switch off ignition and wait 30 sec before start the engine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soov Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Har testet d, Feilen forsvinner men kommer tilbake igjen med litt kjøring. Lurer på om det kan hende en sensor som ikke funker slik den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Har testet d, Feilen forsvinner men kommer tilbake igjen med litt kjøring. Lurer på om det kan hende en sensor som ikke funker slik den skal. Er gass spjelden ny??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soov Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Har testet d, Feilen forsvinner men kommer tilbake igjen med litt kjøring. Lurer på om det kan hende en sensor som ikke funker slik den skal. Er gass spjelden ny??? Nei det er ikke nytt. Det blei Kjøpt på finndel.no, klasse B del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Jeg anbefaler du å ta en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soov Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Jeg anbefaler du å ta en diagnose. ja må til med det, håper jeg ikke må kjøpe nytt gasspjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå