Ryeng1 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Finn.no annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39031763 Kopierer annonsen fra Finn.no. Pris: 125.000,- inkl reg. Km.stand: 144.000 km Modell: 1998 Motor: M52B28 (2.8l - 193hk) Lyst på noe litt mer spesielt og som ikke en hver mann i gata har? Da bør du ta en titt på denne. Lufter interessen for min entusiasteide 98" E36 328i Coupé med orginal M-tech pakke fra fabrikk. Bilen er meget godt velholdt, så og si strøken innvendig og meget pen utvendig uten skader etc. Aldri herjet med eller lignende - noe som gjenspeiler seg i bilens karosseri. kun pent kjørt de få km denne har rullet (tatt alder i betrakning). Komplett servicehefte medfølger. Denne har det aller meste av utstyr som var å få til disse. Legger ved en liten liste: Utstyr: - 2 sona klimaanlegg (med ny gass) - Sort taktrekk, solskjermer osv - El.takluke - El.vinduer x 4 - Cruisecontrol (!) - Sportsratt m/tilt funksjon - ABS - Antispinn/Antiskrens - Harman Kardon HiFi - Fjernstyrt sentrallås - Kjørekomputer (18 knappers) - CD veksler (uttak til 6 cd'er) - Varme i spylerdyser + førerlås - Automatisk avblendbart innvendig speil - Nedfellbare bakseter ++ Modifikasjoner som er gjort: - M-tech frontfanger - M-tech bakfanger - M-tech sideskjørt - M-tech speil m/varme - M-tech sidelister - M-pedalsett - M-tech ll ratt i hel-alcantara (NYTT - ankommer 16. Januar) - BMW Performance shortshift girkule i alcantara (NYTT i Desember) - BMW Performance girkule trekk i alcantara (NYTT i Desember) - BMW Performance håndbrekk trekk i alcantara (NYTT i Desember) - E36 M3 facelift vader interiør (Alcantara + stoff) - Scorpion 3" eksos (Herlig diskré 6'er lyd) - Bilstein B10 understell (60/40mm) - Borra og slissa skiver rundbaut - Valsa hjulbuer bak - K-Sport 2.veis justerbar shortshift - Baklykter med mørke blinkere - Frontlykter med linse (Bosch) - US koding av blinklys som parklys - LED skiltlys (komplett med holdere) - Oransje blinklys foran - Sort grill - Lamin-X på frontlykter - Tint - Lamin-X på fjernlysreflektor - Yellow - Yellow pærer i fjernlys - Xenon i kjørelys (8000 kelvin) - M3 innstegslister (Orginale medfølger) - Vinyl-lakkert hattehylla svart (Lilla fra fabrikk) - Orginale sorte stoffmatter (NYE i Januar) - Byttet div klips og skruer som var litt slarkete - Blind deksler istedenfor grøftelys (Nye grøftelys monteres om ønskelig) - NY Alpine CDE-136BT cdspiller m/DAB, USB, AUX etc. (Toppmodell!) Felger og dekk: Vinterfelg: 17" M-Contour (8" + 9") Vinterdekk: 215/45-17 Falken EPZ (NYE i desember) Kan medfølge strøkne 17" E34 M5 Throwing Star felger (8" + 9") med nesten nye dekk. Evt helt nye 17" BBS RS (8"+9") med valgfri dimensjon på dekk mot tillegg i pris. Med andre ord, bilen selges i utgangspunktet uten sommerhjul. Bilen er som nevnt godt påpasset, og minimalt vinterkjørt av tidligere eiere. I mitt eie er den kjørt snaue 4 uker på vinterføre. Med antispinn/antiskrens knappen og de nye piggfrie vinterdekkene kommer du deg overraskende godt fram på snøføre! Bilen gjennomgikk en 3.steps maskinpolering med proffserien til Meguiars i midten av November mnd. Lite brukt etter dette. MEGET blank og pen i lakken! Alt jeg har funnet i lakken er 2 bittesmå parkeringsbulker på venstre side nede ved m-listene. Disse syns kun i en spesiel vinkel - og kan fint dras ut igjen. (Jeg har desverre ikke hatt tid til dette enda). Medfølger en perm med det meste av kvitteringer etc på ting som er gjort, samt div papirer fra da bilen var ny. Bilen drar jevnt og godt uten noe som helst ulyder fra motor etc. Klistremerker er fjernet etter bildene ble tatt. Innbytte er ikke aktuelt. Skambud er unødvendig da den ikke MÅ selges, men ser ann interessen da BMW E92/E60 prosjekt står for tur. FRI omregistrering (1.530,-) Kommer du med fly? Da møter jeg deg på Gardermoen for overlevering. For mer info eller ved interesse, ta kontakt på tlf: 416 900 44. Er å treffe hver dag mellom: 08.00 - 23.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 NYPRIS: 125.000,- inkl omreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Update: M-tech ll ratt i hel-alcantara er bestilt og på vei fra Tyskland. Radiatoren er også byttet og nå i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Blir ikke bilen solgt innen tirsdag 29.Januar, beholder jeg bilen og gjør den komplett ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Får jeg den for 100k henter jeg den i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Får jeg den for 100k henter jeg den i løpet av uka For 17 gang, hva står det nederst i annonsen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus111 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 var ikke denne solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Joda, denne er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå