jkjersem Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hei, er snart 18år og skal da selfølgelig ha bil Jeg har en så kul mormor, at jeg arver hennes bMW e39 520i 1998 Sedan Den er da dønn orginal, og siden jeg arver den gratis, så har jeg jo råd til noen "oppgraderinger". Noe av det jeg har lyst til å gjøre er å sette inn en multimedia insats fra GS.(link nederst) Og så skal jeg ha en 15" Gladen SQL sub og en Gladen XL 275c2 forsterker. Hvordan er det å bruke den multimedia insatsen sammen med sub og forsterker? og EVENTUELT hva trenger jeg av ledninger, koblinger og diverse? Dette er vell en ny modell GS har tatt inn, og den forrige gikk akuratt ut. Står ikke noe navn på den multimedia insatsen på siden deres, så uansett om jeg at det har vært skrevet om lignende skjermer mange ganger før, så tenkte jeg att jeg skulle skrive et eget "emne" selv så jeg er sikker at den ikke blir forvekslet med noe annet http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Lydkvaliteten er så som så i de spillerene der, men en fordel er det windows ce baserte systemet som gjør at du kan kjøre bla Igo8 navi på den, som er et av de bedre navi systemene. Du trenger et par signalkabler og remote fra spilleren, samt pluss fra batteriet og jord for å få liv i forsterker og sub. Men jeg vil si at forsterkeren din ikke helt passer til suben, den blir litt svak til det, også må du ha forsterker til fronthøyttalerene dine også, hvis ikke så får du ikke utnyttet den suben noe særlig uten å drukne i bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkjersem Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Lydkvaliteten er så som så i de spillerene der, men en fordel er det windows ce baserte systemet som gjør at du kan kjøre bla Igo8 navi på den, som er et av de bedre navi systemene.Du trenger et par signalkabler og remote fra spilleren, samt pluss fra batteriet og jord for å få liv i forsterker og sub. Men jeg vil si at forsterkeren din ikke helt passer til suben, den blir litt svak til det, også må du ha forsterker til fronthøyttalerene dine også, hvis ikke så får du ikke utnyttet den suben noe særlig uten å drukne i bass Hm, skulle tro nesten 1000w i 4ohm skulle holde greit til mitt bruk, med tanke på at suben har en RMS på 1200w.. Men om du vet om noe som er bedre i ca den prisklassen så bare si ifra kan du utdype hva en remote er og hvilken jeg trenger til den spilleren? Vet du forresten hva den spilleren heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Forsterkeren yter 700w rms brokoblet i 4ohm. Remote er en kabel mellom spilleren og forsterkeren, som gjør at forsterkeren slår seg på når spilleren slås på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkjersem Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Forsterkeren yter 700w rms brokoblet i 4ohm. Tror nok du blander XL 250c2 og XL 275c2 nå, XL 250c2 yter 750w rms brokoblet i 4ohm og XL 275c2 yter 940w rms brokoblet i 4ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå