powerfulglenn Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hei, nå er det dags for at jeg kvitter meg med 1 av drømme bilene mine.. Det har vært et oppussings objekt hele tiden.. Men nå har jeg ikke tid til den pga jeg har skaffet meg en E39... Motor følger ikke med.. viewtopic.php?f=11&t=152913&hilit=+bmw+e30+prosjekt Regnr: BN35835 Pris kan diskuteres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e30 318i Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Spørrs hva folk syns det:) man blir alltid enig om noe:) Har ikke plass og tid til den mer... og vil ikke levere den på Jern og metall i larvik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissE3088 Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Hvordan er motoren? Fungere alt? Er den kjørbar? Er det noe rust på den? Dersom det er, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Hvis du ser på den linken jeg la ut så ser du hvordan ting ser ut nå Er ikke så mye rust synes jeg.. Men det følger ikke med motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crade187 Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Hva er minsteprisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Den er dessverre borte.. den gikk for 2500kr :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå