Eppa Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Sliter med at DVD spilleren i baksetet slår seg av når jeg starter bilen og begynner å kjøre? Har BMW X5 2009 model - Navi prof - BMW Dual Rear Seat Entertainment System with DVD Player DVD Player and Monitor Kit - X5 SAV Noen som vet hva årsaken kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelu530 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 har hatt et slikt problem selv. men det var en skjermspiller jeg hadde i bilen. den slo seg og av da jeg begynte og kjøre. det var vist en slags jordingskabel som ikke var tilkoblet et jordingspunk. for sikkerhetmessige grunner. Men regner ikke med det er samme problemet hos deg? her er det jo meningen folk i baksete skal se på skjerm mens du kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eppa Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Ja lurer også på om det kan være "støy" på linja når bilen starter, eller om det har noe med dynamoen? kidden er sur for å si det sånn, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå