tommy_ve Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 har en sort e36 som jeg lufter for salg, er 50/50 om jeg skal selge som den er eller fikse den oppigjen med m42 motor jeg har stående. kmstand: 220k 4 dørs 318i 92mod abs m-tech ratt el vinduer x 2 soltak sentrallås 4 nye nokian hakkapelitta piggdekk på bbs felger (dekk med bbs felgene, kan selges separat) effektanlegg Bilen er ingen skjønnhet som den står, men har stort potensiale da den er rustfri i karosseriet. Starter og går som den står, men blir avskiltet nå imårgen for enten salg eller "restaurering" Av feil som kan nevnes: Bulket framskjerm+begge dører på en side Bulket bagasjeluke Løst taktrekk I og med den er bra for rust og uten bulker i selve karosseriet synes jeg det er for dumt å selge denne i deler. bud ønskes, kan evt følge med m42 motor komplett i deler om det er ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 ok men fint med noe bilder og. interiør bilder og utvendige bilder og motor og kanaler og disse bulkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 skal få tatt nokre bilder te helga kanaler er forrestn frie for rust, solide som få ellers er! som sagt veldig bra eksemplar rustmessig, problemet her er kun at det er m40 motor, bulker (i løse deler som dør,bagasjelokk..) og at det er 4 dørs, men er vell dog mer praktisk med 4 dørs bruksbil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Link til ny annonse: viewtopic.php?f=14&t=248011 Selges nå i deler da jeg fikk bruk for noe av den på en anna e36 jeg har, mulig karosseriet blir brukt til bilcross Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå