Rogeren Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hei, har en importert e30 M3, som kun er momset til Norge. Har papir på dette fra tollvesenet. Mangler derimot det tyske vognkortet på bilen. Trenger jeg dette for å få bilen registrert? Og hvordan kan jeg evt få tak i dette, om det behøves...? Gjelder en e30 M3, importert/momset for 10 år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Du kan ta kontakt med TUV i Tyskland, og høre om de kan hjelpe deg få tak i noe form for dokumentasjon på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 skulle ligge en faksmal på tyskland.org for kontakt med TUV, men finner verken malen eller tyskland.org...? Noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Må ha Tuv papirer, det får du ved å kontakte dem og betale ca 800 kr. Må oppgi schassi nr på bilen. Tror du ikke behøver vognkortet/ breife da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Har du noe link, epost adr e.l til en slik sjappe? Forsøkte å søke litt på tuv, ikke så lett å komme på rett plass så jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Videre info mottas gjerne... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 http://www.tuev-nord.de/de Men ta kontakt med biltilsynet og hør hva du trenger. Det kan hende du ikke trenger noen flere papirer fra tyskland, da denne er tatt inn til Norge allerede. Det er bare avgifter du skal betale for å få den inn og momsen av utlandskjøpesummen er jo allerede betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Ja, blitt lettere uten tuv . Få en utskrift fra BMW på alt om bilen, så dra på BT og hør. Hvem moddel er det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 -87. Var ikke tenkt å registrere den før den er veteran, men bare få den gjennom tilsynet når den er ferdig skrudd sammen... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Jeg hadde ett lignende problem med en bil jeg importerte. Da kontaktet jeg Dekra i tyskland, som fikset papirer til en liten 1000 lapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Ha de noe nettside e.l? sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Dekra.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå