Howrd Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Skal bytte toppakning pga vann i olje.. Når jeg tok av toppen så jeg at det var rust i den ene sylinderen. Noen triks forutenom honing som funker, eller lønner det seg å bytte motor?
Lamek Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Fyll diesel i alle sylindrene og la det stå et par dager... da kan du tørne motoren for hånd og se om det er noen skader..
andre1991 Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Har en nyhonet blokk til slags hvis du er intressert
Howrd Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Sett sammen kjør på. Har sett mye verre. +1 Serr? Vil jo bli litt dårlig kompresjon av dette? Har lyst på ny motor å, så var liksom en god grunn til å bytte til hakket større Men kan jo bruke denne et par år til, spare til noe skikkelig
Morty999 Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 ingen problem det lille der.. den rekker ikke starte engang før det er borte
oddis Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Bare å ta en kompresjonstest etter noen varmesykluser så ser du hvordan ståa er. På en orginal motor er det ikke et problem før eieren bestemmer seg for at det er et probem, eller den bruker så mye olje at budsjettet går med til 1L olje i uka
Howrd Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Hmm.. Høres ut som det er motor igjen da Blir å bruke opp denne først da Tusen takk for alle svar, hadde det ikke vært for det hadde jeg vel kasta blokka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå