e34tdss Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Nå nettopp startet jeg opp bilen og rygget bak, bare for å se noen store svarte flekker i snøen, stoppet bilen med en gang å så i motorrom, der ser jeg det har pisset ut olje en plass i området rundt oljefilter. Det så ut som det enda kom ut litt av en slange. Kan det være slange til oljekjøler som har sprunget lekk? Legger ved et bilde så dere ser hvor i området jeg mener. Vet ikke hvor jeg skal begynne så er evig takknemmelig for hjelp!
e34tdss Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Dersom det er slangene til oljekjøler som er morknet og ødelagt må jeg da få laget nye? Finner dem ingen plass.
arntzen.525tdsa Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 dra på tess med den gamle de lager en ny fort
e34tdss Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Slik det ser ut for meg lekker det under oljefilterhuset, fra der rørene går inn i filter, helt nederst Si meg, er det kun oring som tetter dette, er de bare stukket inn ?
Howrd Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Det kan også være oljetrykksføleren. Men lite sannsynlig det i mot de slangene det er snakk om..
e34tdss Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Takker for svar! Det kan også være oljetrykksføleren. Men lite sannsynlig det i mot de slangene det er snakk om.. Lite sannsynlig at det lekker ut ved dem røra inn i oljefilter? Kjennte på festene som holdt det å dem sitter ikke fast for å si det slik, så at det kan ha vært bevegelse, det tviler jeg ikke på, men om det er nok for at dem skal ha viglet seg ut, det er jeg ikke sikker på. Er utrolig kronglete plass for å se hva feilen kan være, så derfor er jeg takknemmelig for tips!
Howrd Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Takker for svar!Det kan også være oljetrykksføleren. Men lite sannsynlig det i mot de slangene det er snakk om.. Lite sannsynlig at det lekker ut ved dem røra inn i oljefilter? Kjennte på festene som holdt det å dem sitter ikke fast for å si det slik, så at det kan ha vært bevegelse, det tviler jeg ikke på, men om det er nok for at dem skal ha viglet seg ut, det er jeg ikke sikker på. Er utrolig kronglete plass for å se hva feilen kan være, så derfor er jeg takknemmelig for tips! Ser jeg kan ha blitt misforstått:p mente at det var lite sannsynlig at lekkasjen var på føleren mot hva det er på slangene. Slangene er jo dårligere.
e34tdss Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Problemet var den braketten som sitter under oljefilterhuset som holder røra til oljekjøler på plass som var løs, det manglet og oring på den ene og den andre så ikke mye bedre ut heller så der kom det lekkasje, ny oring og strammet til og OK ) Takk til alle for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå