Bjanne Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 har en blå e39 touring 528ia med sort skinn interiør klima anlegg, avtagbart hengerfeste osv. Kan trekke 2 tonn. Godkjent senket med bilsteinforan, senket på lufta bak, når det er kaldt kødder den nivåreguleringa seg. belgene ble byttet i sommer. i følge forrige eier. 220 000 km. hel og pen, litt rust på vanlige plassene, ikke noe alvorlig, bortsett fra rundt bakruten på bakluka. nettop byttet ALT av bremser, klosser, skiver fremme bak, pluss håndbrems sko og repsett. byttet hjullager på begge sider fremme. skal på eu godkjenning nå, må bytte front rute og hastighets sensor på høyre side bak. (sensoren følger med) også må setebelte sensoren byttes. etter dette skal den gå rett gjennom eu uten noe problem. går som en klokke ! selges til HBO 45 000 kr. 91369842 for mer info, reiser offshore 3. januar så da ere bare pm eller mail jeg er å treffe på : bjarnejensen@live.no Det var kaldt og jævli så bildene er dårlige, men er nå noen hjullger og alle skiver og bremser byttet 20. desember
Bjanne Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Send meg nr ditt så kan jeg ta noen bilder nå!
Bjanne Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 nei ble lagt ut i går 91369842 for mer info, reiser offshore i morra så da ere bare pm eller mail jeg er å treffe på : bjarnejensen@live.no
AndreTheGiant Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Litt av noen bilder.....anbefaler deg å ta noen nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå