bmw-markus Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Hei. jeg skal bytte ut alle høtalerene i bilen. men jeg har ikke peiling på hvilken størrelse som passer. vet det er 5.25" foran døren, men vil det passe med 5 1/4" istedet? også har jeg noen høytalere i dørpanelet som jeg ikke vet størrelsen på og hva som passer i dybden? Her er et bildet av hvilken høtalere jeg ha i dørpanelet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuti Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 1/4 og 0.25 er vell nøyaktig det samme? Sent from Outer Space using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-markus Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 jo, det var det jeg trodde. ville bare høre dette sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-markus Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Noen som vet hva som skal vær i dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå