bapmon Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Hei Har kjøpt cromgrill til 1èrn og ønsker tips om hvordan denne skal byttes. I utgangspunktet ser det jo ganske enkelt ut, og jeg har gjort det flere ganger før på E36/E46. På 1èrn er det så trangt at noe åpenbart må demonteres for å komme til klipsene på innsiden. Her stopper det litt opp for meg Hvordan går jeg enklest fram ved demontering for å komme til klipsene? Noen som har gjort dette før, og kan gi en detaljert beskrivelse? Er takknemlig for tips/råd. Mvh Bård Åke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M1234 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Fikk det til etter å ha glodd på denne videoen Vet ikke om det er forskjell på E82 og E87/E81 da. Løsn de 4 (5?) torx skruene helt framme, og så ser du egentlig hva han gjør på filmen. Er noen klemmegreier omtrent på samme sted som du tok skruene av. Løsn det du får til, og så må du bare jobbe med den lille plassen du får, for å komme til klipsene. Men vær forsiktig så du ikke knekker av hele fangeren framme! Er ganske stress egentlig...... Se på den nye grillen om hvor klipsene sånn ca befinner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bapmon Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Takk så mye for informativ tilbakemelding Mvh Bård Åke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå