Gå til innhold

Forskjell på datasprut til preface, å facelift??? m20b25

Medbyn
 Share

Anbefalte innlegg

forskjellen er hvordan triggersysten, (trigger på veiva foran på facelift og 2 sensorer bak på preface.

ikke mange datasprut som støtter 2 sensorer bak på svinghjulet så om du skal ha plug and play sprut ville jeg skaffet ett facelift led nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjellen er hvordan triggersysten, (trigger på veiva foran på facelift og 2 sensorer bak på preface.

ikke mange datasprut som støtter 2 sensorer bak på svinghjulet så om du skal ha plug and play sprut ville jeg skaffet ett facelift led nett.

Men må sprutet støtte begge sensorer?? Er det ikke bare den fremste som gir signal fra tappen på svinghjulet, og den andre er til turtelleren?

jeg har ikke mye peiling på det, men mener og huske det var slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må sprutet støtte begge sensorer?? Er det ikke bare den fremste som gir signal fra tappen på svinghjulet, og den andre er til turtelleren?

jeg har ikke mye peiling på det, men mener og huske det var slik...

du må bruke begge to om du skal ha bak ja og nei den ene er ikke til turtellern. turtellern har ikke noe med di å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke ha begge sensorer bak med Autronic og MS2/3, holder med bare en sync pr runde. Autronic klarer å kjøre med kun home også (dvs 1 puls annenhver runde), ikke testa det med MS :)

Tror du blander litt triggersystem nå. Har aldri hørt om at datasprut støtter mindre enn 1 signal pr tenning. Det vil bli veldig unøyaktig. Isåfall hva kaller Autronic denne modusen i programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan si meg hva forskjellen er? er på utkikk etter brukt datasprut til m20b25

Som andre skriver her er det bedre å montere facelift triggersystem. Men går fint å bruke preface nettet med facelift trigger. Facelift trigger delene er bolt on. (reimhjulet, sensorbrakett og sensor) Fordelen med det systemet er at du kun trenger en sensor. Sammt flere sprut som støtter det.

Mange sprut som har litt problem med så mange tenner på som det er på svinghulet. Selv om det er støtte for det så er ikke alltid det funker optimalt.. Feks det er ikke helt ukjent at Autronic ikke er så glad i så mange tenner. Sammt man må være påpasselig i Vipec også med filter innstillingene på denne typen setup.

På MS må det av og til brukes triks på enklere typer (feks 60-2) så tror neppe det funker helt "bolt on" der heller uten litt kjennskap til datasprut/oppsett.

Men kan lage Pnp for preface nett til deg om du er intresert, du kan sende en PM om intresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...