Kaare36 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Heisann Jeg har en delebil jeg vil bli kvitt. Noen interesse for denne. Har plukket dører, panser og trunk. kappet ut hjubuer fra den. er uten lys. Startet sist jeg prøvde. 91729966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaare36 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Gjør oppmerksom på at dette er en e3 Dette er en bil jeg ikke skal ha noe særlig for, men håper at noen kan bruke noe av det som er igjen, etter jeg har forsynt meg. Motoren startet sist jeg prøvde. Aut vil ikke i gir men tipper den er tom for olje. mulig jeg plukker av bremser og tank etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Dumt spørsmål sikkert, men har du framskjermer i orden fra den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.S Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Vor holder du till? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå