Martin Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Vurderer en moderat senk på min e28 som er så godt som i orginal tilstand. Dvs ikke aktuelt med noe blodsenk men noe som gjør seg til en klassiker hvis det går an å si noe sånt.
Lamek Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Vurderer en moderat senk på min e28 som er så godt som i orginal tilstand. Dvs ikke aktuelt med noe blodsenk men noe som gjør seg til en klassiker hvis det går an å si noe sånt. H&R Fra Gs Blir veldig fint:)
Martin Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Vurderer en moderat senk på min e28 som er så godt som i orginal tilstand. Dvs ikke aktuelt med noe blodsenk men noe som gjør seg til en klassiker hvis det går an å si noe sånt. H&R Fra Gs Blir veldig fint:) Ja dette så meget bra ut. Hvor mye senket er den? Hvilke felger og dekk har du på den?
bmwmaxi Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 H&R er klart mest riktig. Mener det er 35/40mm senk, på m535 som er 20mm lavere blir det tilsvarende mindre. Er andre firmaer som selger H&R billigere hvis du ser under deler selges. De felgene er BBS RC Ble ofte brukt på e32 e34
koolart Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 V-maxx 45/30 mm evt H&R 15/30mm Kontakt meg om du ønsker et godt tilbud.
koolart Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Så langt jeg ser så har ikke H&R lengre 35740 sett
Martin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Så etter hva jeg forstår kan jeg senke en 525 55mm foran og 60mm bak og få en fin look uten at det blir for mye (ref 535 som er 20 mm lavere i utgangspunktet)? Må jeg i tilfelle gå for et sett der det er mulig å justere senkingen? Hva er da aktuelt? BBS RC 090 8Jx17'' er i boks, hva er kurrant dekkdim. sammen med ovenfornevnte senk?
bmwmaxi Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Nei, gå for 35/40mm senk. ref. bilde av den over det er mest bruker venlig. Går du for mer må du også ha kortere dempere. Eller så plages du bare med fjærer som faller ut, og sjøgang i humper. En m535 blir senket 15/20mm med et 35/40 sett.
Martin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Nei, gå for 35/40mm senk. ref. bilde av den over det er mest bruker venlig. Går du for mer må du også ha kortere dempere. Eller så plages du bare med fjærer som faller ut, og sjøgang i humper. En m535 blir senket 15/20mm med et 35/40 sett. ok, takk
bmwmaxi Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Og husk på og bruk navringer på rc felgene, da senter hullet på rc090 er litt støre. Har som regel det liggende på dekk/felg butikken. Koster ikke mange kr.
Martin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Som dere sikkert for lengst har skjønt, grønn. Skrudde litt bil på den tiden B-Ascona sto på gårdsplassen, begynner å bli et par tiår siden. bmwmaxi: takk for tipset om senterring. Senkesett: Snakker vi om kun fjærer som byttes ut her, eller er det både dempere og fjærer? Og hvis man kan skifte kun fjærer, er det likevel anbefalt å bytte dempere til noe med moderne? Hvilke summer snakker vi om her?
bmwmaxi Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Hvis du tenker og bytte dempere er de "beste gule bilstein" 3700-5000 litt ettersom hvor du handler fra. Skal høgge et par e28 utover. Så hvis det er noe vanlige ting du trenger så si i fra. Tenker da mest på type intriør ting/brytere småtteri. Du bor jo ikke så langt unna. Hvilken farge har du på intriøret?. Har også vokst opp med ascona a og b + golf1. Var nettopp derfor jeg valgte og ha BMW 7-serier.
koolart Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Levere til et annet medlem her V-maxx senkefjærer og Bilstein demper, blir flott det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå