tobbis Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Fikk et problem her en dag når jeg skulle kjøre ned vinduet mitt..Det kom ett lite smell og så sto det helt stille..noen som har vert borti dette før? Legger ved endel bilder og forklarer. Takker for alle svar! Tok vekk dørpanelet og fant ut at denne "armen" som skal være festet i den plastikklossen var av. Regner med det er denne plastklossen som er problemet? Noen som vet om en plass jeg kan kjøpe kun denne delen, og ikke hele heisen? Festet på armen igjen men den datt like fort av, men så ser jeg også at vinduet er litt skeivt, prøvde å justere det mange ganger men ble aldri 100%. Noen tips her? Som sagt regner jeg med det er plastikklossen, men noen som har andre forslag? Burde jeg smøre med silikon slik at den glir lettere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 hadde akkurat samme problem på min e36... kjøpte 4 nye klips og byttet på begge sider når jeg først var igang. du finner klipsene f.eks. her: http://www.schmiedmann.no/3_serie/E36/r ... ging:smile: Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 med klips mener du det jeg kaller for "plastklossen" ? hehe...ganske grønn på akkurat dette området. Hva gjorde du for å rette vinduet? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 ja, var den jeg mente. vinduet rettet seg opp når jeg fikk på nye "klosser/klips" og fikk kjørt vinduet opp og ned noen ganger, husk og smøre inn den skinnen med fett før du setter det sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Supert! tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMAE36 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 HEHE fikk akkurat det samme probleme selv på lørdag HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Har samme problem jeg. Men det er at den armen som plastdingsen er festa i er bøyd. Så aner ikke om det er mulig å bøye den tilbake, men hopper av med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMAE36 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Har samme problem jeg. Men det er at den armen som plastdingsen er festa i er bøyd. Så aner ikke om det er mulig å bøye den tilbake, men hopper av med en gang. Samme her å skal prøve få tak på nye klips og rette armen så godt som mulig muligens ta den ut og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Har samme problem jeg. Men det er at den armen som plastdingsen er festa i er bøyd. Så aner ikke om det er mulig å bøye den tilbake, men hopper av med en gang. Tror det skal være mulig å bøye den tilbake om den er bøyd i det hele tatt, må huske å smøre godt slik som halvor sier, så glir det mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå