Gå til innhold

Problem med vindusheis bmw E36

tobbis
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk et problem her en dag når jeg skulle kjøre ned vinduet mitt..Det kom ett lite smell og så sto det helt stille..noen som har vert borti dette før? Legger ved endel bilder og forklarer. Takker for alle svar!

snlj8polovkobe0lww4c.jpg

Tok vekk dørpanelet og fant ut at denne "armen" som skal være festet i den plastikklossen var av.

oepp9pwhjbzuz55hrvti.jpg

Regner med det er denne plastklossen som er problemet? Noen som vet om en plass jeg kan kjøpe kun denne delen, og ikke hele heisen?

mtsdelb3tjykz2pybl2b.jpg

t3ssriwgmprbymczueci.jpg

kmtucfsps0kk7e1q0d6a.jpg

Festet på armen igjen men den datt like fort av, men så ser jeg også at vinduet er litt skeivt, prøvde å justere det mange ganger men ble aldri 100%. Noen tips her?

564f07j3wmm6yc7hugeb.jpg

Som sagt regner jeg med det er plastikklossen, men noen som har andre forslag? Burde jeg smøre med silikon slik at den glir lettere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem jeg. Men det er at den armen som plastdingsen er festa i er bøyd. Så aner ikke om det er mulig å bøye den tilbake, men hopper av med en gang.

Samme her å skal prøve få tak på nye klips og rette armen så godt som mulig muligens ta den ut og se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem jeg. Men det er at den armen som plastdingsen er festa i er bøyd. Så aner ikke om det er mulig å bøye den tilbake, men hopper av med en gang.

Tror det skal være mulig å bøye den tilbake om den er bøyd i det hele tatt, må huske å smøre godt slik som halvor sier, så glir det mye lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...