Widejuggao Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Hei! Selger et sett med 19" som følgte med E39 jeg nettop kjøpte. Felgene er 8.5 og 9.5 x 19" med dårlige dekk (bør sjiftes) Inpress er ET 40 på den 8.5" felgen. på 9.5" er jeg usikker på da det ikke var synlig på innsiden på felgene. Dette er mest sannsynlig felger som passer alt annet en E39 da jeg målet nav diameter på felgene å er veldig nærme 72.2mm nå jeg måler Felgene ser hele ut ,men klarlakken på den polerte kanten har flasset av så her bør en pusse ned og lakkere opp. selve senter på felgene har ingen problem med lakken. Så her er det muligheter til og prøve maskere opp og gi felgene et fresh look, med enten plasti-dip fargene som er kommet (prøvt selv og veldig fornøyd) eller de som har tid/mulighet til og pusse ned og gjør hva de vill med dem selges for 1000,- MÅ hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Hvor mye mønster er det på dekka er det slik at de kan brukes litt til eller bør de helst byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 er mer eller mindre ikke mer mønster igjen....MAX 1 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Bumper denne da det viser seg at dette ikke er felger til E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Kan og følge med 2 stk 17mm Simoni Racing spaceres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Byr 1400 inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 dessverre så ser jeg helst at disse blir henta. blir for mye styr med og ordne pakking og transport for en liten tusing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Bumper denne kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 opp igjen! går billigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Skal ikke til haugesund/karmøy i nermere fremtid da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 ikke som jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Sendt deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 1400 med frakt står enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 ser ut som disse er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå