andreas76 Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Hei, Sliter litt med å få av dekselet til luftfilteret på min 2006 E61 530. De to bakerste skruene ligger veldig utilgjengelig. Noen som har et tips her? Takker
Lamek Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Hei,Sliter litt med å få av dekselet til luftfilteret på min 2006 E61 530. De to bakerste skruene ligger veldig utilgjengelig. Noen som har et tips her? Takker Skrujern med bits:) da når du den som ligger nede i bakkant. Og når du har fått løs dekslet trekkes det rett opp.. må bryte litt, men det går:)
andreas76 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Hmm, får gi et nytt forsøk på andre bilen min, samme motor. Men det er veldig trangt der, får såvidt kilt hånden i mellom filterboks og avstiver staget, så å operere noe som helst bak der ser jeg ikke på som særlig "doable". Ikke akkurat en god patent det der...
Lamek Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Men takker for tips Ja shit.. du må av med det staget også mener jeg.. eller så får du ikke opp dekslet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå