summitjohnsen Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei på dere! tro om noen deer ute har noe gøy 328 eksos? vet ikke om 325 passer, noen sier det! men ser på bildene på gs så har di en slik forhøydning inn på manifoilene dær.. M3 eksos kan jeg også gå for men da må det være med manifoiler! Gjerne eksos med litt gromlyd! Har noen dette, blir 320 catbak effekt pottten jeg har på nå lagt ut for salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Sedan? M50 motor? Jeg har komplett eksos (grenrør, midtdel og endestuss) i rustfritt til m50 motor. Sittet på 320, men er 2.5" eksos, bør gå fint på 328 det? Sittet på 320 sedan. Er uten katalysator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Sedan?M50 motor? Jeg har komplett eksos (grenrør, midtdel og endestuss) i rustfritt til m50 motor. Sittet på 320, men er 2.5" eksos, bør gå fint på 328 det? Sittet på 320 sedan. Er uten katalysator. M52 motor høres låvende ut! merke? eller hjemsnekra? send bilde om mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Alle e36 bortsett fra compact er like lange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 ah^^ da vet jeg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå