laerkl Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Hallo! Selger et par M3 speil, av typen e36.. Disse er nye og ubrukte, er kun lakkert i fargen titansilber, av et profesjonelt firma. Det følger med brakketter til feste på e46 coupe. Bestilte m3-speil i god tro at det var e46 og sjekket ikke opp dette noe mer, før de kom tilbake fra lakkering.. Gi bud!
Stenbakken Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Da regner jeg med at det er de som ser slik ut Så får du med et bilde også! Legg merke til at dette er IKKE de speilene som vedkommende selger, men de er helt like
laerkl Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Da regner jeg med at det er de som ser slik ut Så får du med et bilde også! [ Bilde ] Legg merke til at dette er IKKE de speilene som vedkommende selger, men de er helt like Stemmer! Takker for bilde Er på jobb, så fikk ikke tatt bilde av dem, når jeg skrev posten
laerkl Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 passa di herr på e46 touring? Har du 4 eller 3 ledninger, da?
molid Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 det e e faktisk ikkje sekker på,men di passa på? pris du tenkt deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå