summitjohnsen Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Hei lurer rett og slett på om 325 eksos (catdelen) passer på 328.. tenker da mest på innfestningen på manifoilene, synes det ser ut som det er en kand på 325en..? Noen med peiling? så jeg ikke kjøper en 325 eksos åsså passer det ikke? taper noe effekt med 325 eksos nei? 325 328
summitjohnsen Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 virkeli ingen kloke hoder nher?
summitjohnsen Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 skuffende gutter... og jenter:)
summitjohnsen Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Fordi jeg får det billig å har 320 eksos nå!
AndreTheGiant Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Akkurat. Er det ikke to lambdasonder på M52? 325 har bare en.
summitjohnsen Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 ikke tenk på det! bruker bare m52 lambdaene som står dær di står å tetter bare hulller på 325 eksos:) men passer det er spørsmålet
AndreTheGiant Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Kan ihvertfall bekrefte at det ikke er noe kant på flensen mot manifoilen på 325 ihvertfall. Mulig jeg misforstår deg, men jeg synes det høres rart ut å kjøpe en 325 eksos og sveise på feste for lambda på den. Sparer du virkelig så mye?
summitjohnsen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 er ikke snakk om å sveise noe som heldst mister.. Falsen jeg mener (kanten) er der på eksosen dær man fester di om du skjønner.. på min m52 står lambdaene på manifoilene, å di skal jeg ikke bytte! manifoilene altså... så hullet på 325 eksos der lambdaene skal stå tetter jeg bare med en skru! spørsmåle er om det passer
AndreTheGiant Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 OK. Da skal jeg ikke plage deg mer og innser at jeg har for lite kunnskap innenfor layouten til 328i eksos til å kunne hjelpe deg. Anbefaler deg likevel å moderere tonen i innleggene dine litt. Er ikke akkurat noen som orker å svare deg når du maser og svarer såppass kvast. Det er frivillig å prøve å hjelpe folk, ikke obligatorisk. Her er forøvrig en tråd som bekrefter at 325 eksos passer på 328. http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f17 ... ion-t1136/
summitjohnsen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 ka snakke du om? nån som har fått før mye å drekke?
AndreTheGiant Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Tydeligvis flere av oss. Legg deg på rygg og skru sjøl istedet for å mase her. Du er jo tydeligvis en av de som mener forumer er en tjeneste som du har krav på.
summitjohnsen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 haha! artikar du;) Beklager at jeg ikke bruker smily på hver setning slik at jeg virker "surken" å kvass, men etter min mening er det veldig fjortiss å bruke smily slengt over alt.. så da får jeg heller bare virke litt kvass
AndreTheGiant Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Ikke mye artigere enn du. Tror du det er for ingenting noen ikke har giddet å svare i tråden din? Prøv å vis litt takknemlighet og bidra litt selv så får du plutselig ordentlige svar. Spydigheter fører sjelden til noe konstruktivt.
summitjohnsen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Har aldri vert spydig.. forklarte deg helt vanlig hvofor jeg valgte 325 eksos:) så beklager da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå