Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, ønsker jeg ny eksos. Det er hull i selve potten min, så eg ønsker gjerne en som gir meg mindre bråkelyder og kommer gjennom EU-godkjenning.

Gjerne brukt men ønsker også ny. Vil helst ikke betale ganske mye. Kan komme og se på eksos om det er i Bergensområdet også.

Skrevet
Som overskriften sier, ønsker jeg ny eksos. Det er hull i selve potten min, så eg ønsker gjerne en som gir meg mindre bråkelyder og kommer gjennom EU-godkjenning.

Gjerne brukt men ønsker også ny. Vil helst ikke betale ganske mye. Kan komme og se på eksos om det er i Bergensområdet også.

hei jg har eksos, hvilken trenger du; bakre, midtre eller grenrør??

Skrevet

hei jg har eksos, hvilken trenger du; bakre, midtre eller grenrør??

er ikke noe flink til å forklare men har knekt av tuten på eksosen, og innvendig i selve svære boksen er ganske så ødelagt. er ute etter helt eksos anlegg

Skrevet
Har komplett eksos til deg, med effektanlegg til 318i.

Alt sammen er klart til bruk ;)

hva pris tenker du?

Jeg trenger bare bakpotten med enderøret :) er effekten eu godkjennbar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...