robertbeamer Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Som overskriften sier, ønsker jeg ny eksos. Det er hull i selve potten min, så eg ønsker gjerne en som gir meg mindre bråkelyder og kommer gjennom EU-godkjenning. Gjerne brukt men ønsker også ny. Vil helst ikke betale ganske mye. Kan komme og se på eksos om det er i Bergensområdet også.
bmw328i Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Som overskriften sier, ønsker jeg ny eksos. Det er hull i selve potten min, så eg ønsker gjerne en som gir meg mindre bråkelyder og kommer gjennom EU-godkjenning. Gjerne brukt men ønsker også ny. Vil helst ikke betale ganske mye. Kan komme og se på eksos om det er i Bergensområdet også. hei jg har eksos, hvilken trenger du; bakre, midtre eller grenrør??
robertbeamer Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Som overskriften sier, ønsker jeg ny eksos. Det er hull i selve potten min, så eg ønsker gjerne en som gir meg mindre bråkelyder og kommer gjennom EU-godkjenning. Gjerne brukt men ønsker også ny. Vil helst ikke betale ganske mye. Kan komme og se på eksos om det er i Bergensområdet også. hei jg har eksos, hvilken trenger du; bakre, midtre eller grenrør?? er ikke noe flink til å forklare men har knekt av tuten på eksosen, og innvendig i selve svære boksen er ganske så ødelagt. er ute etter helt eksos anlegg
robertbeamer Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 trenger altså ny katalysator og enderør sammen
robertbeamer Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Noen som vet om denne er eu godkjennbar? http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-316i-31 ... 1c22b33621 ellers har eg funnet orginalt eksos anlegg for 1500,- nytt. Men ønsker noe litt mer heavy enn det. Vil m3 eksos 3.2 passe til 318i?
tommy_ve Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Har komplett eksos til deg, med effektanlegg til 318i. Alt sammen er klart til bruk
robertbeamer Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Har komplett eksos til deg, med effektanlegg til 318i.Alt sammen er klart til bruk hva pris tenker du? Jeg trenger bare bakpotten med enderøret er effekten eu godkjennbar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå