freeforc Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Er det noen som vet ossen jeg kan få opp panseret. Vaier inne i bilen er ikke slitt av. Det er vaier til panserlåsene som er slitt av. Har tatt ut nyrene, men får ikke tak i noe der til å ta opp panseret. BMW verkstedet kunne ikke hjelpe (Biltreff Førde) di viste heller ikke ossen jeg skulle gjør det. Har lest gjennom tråder på nettet, men der er ikke noen som har gjort det og fått det til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freeforc Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Har løst problemet.. laget meg ett lite verktøy til å komme inn i panselåsen, slik at jeg fikk opp låsene. En må ut med nyrene for å få det til, bøyde til 2 st 4mm gjengestang slik at di passet inn i låsene på V og H side, og da spratt panseret opp Skal se om jeg kan få lakt ut et par bilder av ossen jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Du har vell ikke bilder? Sliter med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 bra gjort:) Flaut at ikke verkstedet kunne klekke ut denne planen;) Legg ut bilder så andre kan se og lære! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå