toonjem Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Har en e38 95mod 740, der varmeapparatet ikke fungerer som det skal. Det siver bare litt varme,men ingen av instillingene på klimapanelet fungerer. Har prøvd å byttet selve panelet,men det har ikke hjulpet. Noen som har noen tips og råd om hva dette kan være?
todleif Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Litt meir info om problemet hadde vært fint. Får du ikkje endra temperaturen? (viss du har digitalt klima) Virker innstillingene på vifta? Har du hatt service på klimaanlegget og byttet kupefilter?
toonjem Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Får stilt på temperaturen ja. Innstillingene på vifta virker ikke nei. Som sagt,uansett hva jeg gjør så siver det bare så vidt varme. Eneste som reagerer på klimapanelet er antall grader. Men alt etter hva jeg trykker på på panelet,så kan det høres forskjellige lyder under dashbord,men ingenting skjer. Har ikke hatt service på det og ikke byttet kupefilter.
Bimmer740 Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 litt usikker på om jeg forstod deg rett, men om du får stilt på panelet men det bare siver litt luft uansett hva du gjør høres det ut som om viften ikke fungerer? du har en defrost funksjon, om du trykker inn denne skal det blåse kraftig. Ellers kan du jo kanskje ta en diagnose og få lest av feilmeldingen.
toonjem Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Ingenting som skjer uansett hva jeg trykker på. Ser ut til at vifta ikke fungerer
Bimmer740 Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 men du har lys i displayet og alt av display fungerer? prøver bare å se om det noen vits for deg å gå over å se at alle sikringene dine er iorden, utifra hva du sier kan det høres ut som selve viften har enten tatt kvelden eller ikke får strøm. Den lille luften som siver ut er varm og blir varmere når du øker tempraturen på konsollen ikkesant?
toonjem Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Har lys i displayet ja. Sikringene er sjekket. Hjelper ikke å øke på temperaturen på konsollen nei,det bare siver uansett hvilken instilling jeg har på,og antall grader som blir stilt på.
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 når viftemotstanden er gåen, så skal den kunne funke på full pupp. kan ligge feil i selve displayet og.
m520 Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 når viftemotstanden er gåen, så skal den kunne funke på full pupp.kan ligge feil i selve displayet og. Det gjorde den ikke på E39 min..
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 min funket på full pupp i e39`en da var din ordentlig deffekt
toonjem Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Skal først og fremst prøve enda et nytt display nå i første omgang Mulig at begge jeg har prøvd er defekt,i og med at begge to hadde blandt annet pixelfeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå