bimmer325turbo Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Noen som vet hvordan det er og bygge om fra automat til manuell 325 e36 ? og gjerne hva eg trenge og bytte ut og ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Er ikke noe voldsom jobb så lenge en har verktøy og en løftebukk! Du trenger: Girkasse, mellomalksel, pedalsett, slavesylinder og så må du sikkert lage noen rør til slavesylinderen og til pedalsettet, og kanskje bremekraft forsterkeren, tror du kan bruke den gamle er ikke sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer325turbo Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 takk for svaret ! noen som vet hvordan det er med ombygging av turbo på den motoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Skal du bruke hjerne fra automat må du "lure" den til å tro at girvelgeren står i park/nøytral. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer325turbo Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 jepp det vet eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhunzBMW Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 kan du fortelle meg hvordan jeg lurer denne ? Å hvordan jeg får ryggelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Jeg "lurte" den ved å kortslutte i kontakten som går inn på girvelgeren. Husker ikke i farten hvilke to jeg kortsluttet, men det ser du på girvelgerne. Lykke til! Ryggelys henter du fra bryteren på girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå