Moeraa Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Hei, er ny her på forumet og bmw Har akkurat kjøpt meg en 520 e39, men spilleren har en feil som gjør at jeg ikke kan se hva som står der. Tenkte derfor å bytte den til en innebygd Touchscreen med navigasjon og bluetooth audio transfer. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en, evt om jeg må bygge en om for at den skal passe inn? Noen som har erfaringer med dette? MvH Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Kjøp deg en Dynavin D99 multimedia spiller.. Denne har det du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Supert, takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 viewtopic.php?f=1&t=243271 Slik det ble det hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 det der ser helt perfekt ut, har du fått navigasjon og musikk via blåtann til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 det der ser helt perfekt ut, har du fått navigasjon og musikk via blåtann til å fungere? Kun musikk via blåtann, har egen app med navigasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå