krhauknes Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 BMW E34 med noen mangler selges! Motoren er av type m20b20 og har kun gått 183.400KM Dette er en 23 år gammel bil som er helt fantastisk og kjøre, men dessverre har alderen satt sine spor, og de finner du i kanalene. Hvis du ser bort ifra kosmetikken er dette en bil med potensialet til og holde mange år innen veteranbil gruppen, men det kan se ut som starteren må byttes og da bør også svinghjulet snus. Motoren starter alltid, og går helt rent uten nevneverdig forbruk av olje. Tilstandskontroll utført 7.01.13 Hos Midsjø Autorep: Kode 1,2,3 Aksel/hjuloppheng/fjær/demp/hjul/dekk: Bærekule foran H+V side, slark, Kode 2 Stabstag Endeledd H side, slark, Kode 2 Sikt: Vindusspylermotor, Kode 1 Rust i kanal, H side, Kode 2 Rust i kanal, V side, Kode 1 Bremseanlegg: Bremseskive bak V side, Kode 2, Bremseslange foran henger løst V side, Kode 2 Parkeringsbrems, Kode 2 Målt avgass: 0,09 EU-Kontroll innen 31.5.13 Rusten har jeg stort sett fikset: Dører er sandblåst og sink-behandlet Framskjerm V side er sandblåst, men bør byttes Framskjerm H side bør byttes Skifte av kanal og fremre del av bakskjerm inkl sparkling/grunning og body shuts. Med deler og jobb så kommer det på kr 5700.- ink mva. Blir billigere uten sparkling og body shuts. Anbud av Karroserimesteren AS Grunnen til at jeg selger bilen, er at lærling lønn ikke dekker jobben som må gjøres før EU-Kontroll. Noe som svir i kroppen! Alle lister og deler som ikke sitter på etter flekking ligger lagret! Elektronikken er god, og delebil kan fåes med på kjøpet eller plukkes fra når som helst, kun motor er tatt ut. I sommer 2012 var bilen med på 300 Mils norgestur med en totalvekt på 1900 KG uten en eneste klage. Brukte 240 Liter på 300 Mil! På langkjøring kommer jeg ned i 0,80 snitt, mens 1,10 på blandet vinterkjøring. Så vidt jeg har fått med meg, har det aldri vært behov for større reparasjoner tidligere. Alpine R Høytalere rundt hele bilen, med Pioner AUX spiller. Piggfrie vinterdekk på stålfelg av typen Kumho følger med. Ønskes dekkene som vist på bildene, kan de selges til en rimelig penge. Sommerdekk: Felg er av 5 Eiket Ronal 18" med Dunloop Dekk i dim 225/45-R18! Splitter nye vinterdekk i typen Goodyear Ultra Grip Ice+ på BMW 15" felg. Kom med bud! Annonsen ligger ute på finn til 14000 Kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå