nikolai90 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Har hat problemer med at varmeanlegget ikke gir varm luft en stund nå (ca 3 uker). For noen dager siden ble motoren også ganske varm og jeg måtte stoppe bilen. Dette er min første BMW og jeg har ikke så mye erfaring med tyske biler. Har bare hat japser. Men utifra det som falt meg inn så tengte jeg det måtte være vannpumpa. Så jeg skifta den i går. Har kjørt bilen litt etter vannpumpe skiftet og selv når jeg "grise" kjører litt kokker den ikke og motor tempraturen virker normal. MEN klimaanlegget gir fremdeles bare kald luft.... Så for å legge frem fakta: -Har skiftet vannpumpe -Har satt bilen i bakke og luftet. -Vifta blåser luft inn i kupeen og det går ann å regulere mengden luft Noen som har noe forslag til hva dette kan være, hva må evt byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfy Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Sikker på at du har luftet skikkelig? Etter at jeg hadde luftet min så var det en liten luftlomme igjen som "løsnet" da jeg kjørte, så blåste det bare kaldt i bilen igjen. Prøv også å gi litt gass (ca 2000rpm) når du lufter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå