Bjanne Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Hola ! har kjøpt meg en presse til m3'n min, men har enda ikke fått programvaren til denne, så jeg lurer på om jeg må ty til andre løsninger i værste fall. noen som vet om en plass en kan gå å få dette satt opp skikkelig ? som ikke koster sjorta er et RMS stage 2 kit til S54. på forhånd takkkkkk
mAZE Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Høres med ESS Performance i Aremark. Det fikser det. Www.esstuning.com
Bjanne Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Høres med ESS Performance i Aremark. Det fikser det. http://Www.esstuning.com tenkte på de, men var en som sa de ikke kom til å gjøre det siden jeg har valgt et annet kit enn demmes. :/
mAZE Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Det kan så være, men er jo ikke verre enn å høre. så får du vite om de gjør det eller ikke. Ikke umulig de fikser det allikevel, menkanskje til en annen pris enn om du hadde hatt kit fra dem.
Bjanne Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 sant det men har ikke fått svar fra de enda så er interessert i om det er evt noen andre osm driver med sånt og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå