Sindre Dahl Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Hei! Har et problem jeg håper noen av dere kanskje kan svare på. Jeg får ikke tåkelys og parklys til å fungere sammen, når jeg tar bryteren på parklys og den andre bryteren på tåkelys så lyser hovedlys og tåkelys. Leste en annen plass at jeg måtte bytte tåkelysbryteren til "mit NSW" men det er den bryteren jeg har. Har også sjekket sikringer men alt det ser ok ut. HJEEELP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Kjenner du noen andre med E34? I tilfelle, prøv med en annen lysmodul og en annen hovedlysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 viewtopic.php?f=1&t=220323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=220323 Takk takk, skal prøve dette bare å trekke ut det releet så skal det funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelle123 Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Kan sikkert kode om lysbryteren med bmw scanner eller ncs expert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junobruno Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=220323 Takk takk, skal prøve dette bare å trekke ut det releet så skal det funke? Bare hyggelig. Bare trekk ut releet til nærlysene, slik som på bildet på linken. Du vil jo naturligvis ikke kunne bruke nærlysene, men du får ihvertfall park+tåke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå