Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1992 mod bmw e36 318i, selges her i deler (Befinner seg i Sogn og Fjordane, 6856 Sogndal).

Info om bilen:

220k kilometerstand

4 dørs

318i

92mod

abs

m-tech ratt

el vinduer x 2

soltak

sentrallås

4 nye nokian hakkapelitta piggdekk på bbs felger 195/65 15" (5x120 boltsirkel) (SOLGT)

effektanlegg dtm scorpion (passer 316i og 318i) komplett til manifolden, har stått på 318i. (SOLGT)

Alt elektrisk (speil,soltak osv) + abs fungerer utmerket på denne, så her er det mye gode deler ;)

Intresert i alt mellom himmel og jord av byttehandler, er for øyeblikket ute etter brock felger/andre kantfelger for e30 4x100.

Ta evt kontakt på tlf: 958 75 166

aaeai01d0rwboa3h23z4.jpg

ivk77e5he76aj3z8zodw.jpg

21kq2qxjywzgwjazx02t.jpg

xkf8rc36fxfrh8ixrqtn.jpg

vwsbfhqp8ez5rx0hu6rq.jpg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal ikkje vere mykje, bilen er jo kjørbar som den er. Har kun plukket av abs sensorene framme så langt, disse kan medfølge da jeg kjøpte alle 4 nye igår til den disse var tenkt til. Vet att ene støtdemper bak er løs, ellers fungerer alt. Mn er jo ingen strøken bil da det er bulker i løse deler, men ikke skader i selve "bilen".

Skrevet

selfølgelig er det det på en 92 mod :lol:

men som sagt er bilen veldig bra da det ikkje er mykje overflaterust

(kun noen steder under bilen og på løse deler som er skadet + vanlig rust på bakskjermane), men ingen rusthull i den andre steder som er meg bekjennt =P~

du må nestn ta turen og sjå over bilen evt, som sagt ikkje nåko glansbilde :D

prisantydning 6 tusen som den står grunna mykje bra deler på den + vrakpanten er 2500.

(ingen skyldige årsavgifter på den, frist på eu var forrige mnd!)

får eg ikkje 6 tusen kan bilen stå da eg sikkert vil trenge deler til dei andre e36`ane eg har i framtida ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...