Morstan Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Hei, er ute etter 320/325 eksos. Trenger bakre delen, men hvis noen selger komplett billig er det best:) Kan også være effektanlegg:) Er til 2 dørs om det er forskjell på det:) Har en del deler til e36 som kan tas i bytte om ønskelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Har to baklamper, er hele men med noen små interne (de lekker ikke) sprekker i. 500,- pluss fraktkostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Kan du fikse bilde av "skadene" og sende til meg på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Skal se om jeg rekker det iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Har en 320 touring som selges i deler... mye vil du gi ? Se på mine tråder så finner du bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Lamper kjøpt, trenger da bare eksos:) NOEN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Har ett komplett Scorpion rustfritt eff. anlegg liggende som jeg kun brukte i en mnd. for noen år tilbake. Kostet da 7990,- (noe det selvfølgelig sikkert ikke gjør i dag) Kom med ett bud! Ellers tror jeg kanskje også at jeg har en simons bakpotte liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 kun bakerste trommlen... 500,- + frakt.. dårlig bilde men er rustfritt.. visr du skal ha den så må jeg vite det fort.. da bilen "vrakes" lørdag.. svar gjerne på 41352836 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 det er katalysatoren du er ute etter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Nei, foran den bakre lyd demperen er eksosen min tvers av:) Så må ha fra manifold og helt ut bak. gjerne med doble enderør/325 har vel det? vet ikke om det er katalysator på min? 85' mod preface:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå