boardy Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Hei. Har sittet i alt for mange timer og lest om turbobygging, men finner ikke nøyaktig det jeg trenger svar på Finner flere svar, men alle er jo forskjellige! Motoren som bygges på, er en 88-modell m20b25. Har 320 (130mm) råder, og veiv fra 2,4td. Skal kjøre greit med effekt, så trenger smidde stempler..men hvilke stempler trenger jeg? Type, dim, hvor fra? Og hvilken toppakning/hvor tykk? Er ute etter et komp.forhold på 8-8.5 Hvis noen har linker til andre prosjekter dær det brukes nøyaktig samme oppsettet, er jeg takknemlig
e30 tic Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Det er jo flere veier til mål derfor finner du ulike svar. Ppf har både stempler og bra topp pakning til deg, husk å få med et sett med arp bolter også
boardy Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Takk takk! Du vet ikje telfeldivis også om noen i norge som tar sveisejobber på topper?
bcRichard Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 På tide å gjøre noe med bilen istedenfor å la den stå utfor jobb å ruste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå