magnevorland Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Har fått gjort endel med min 99 mod 318 e46 (styling så da selger jeg det jeg ikke trenger Har et panser, ikke så bra stand litt rust helt fremme med nyrene, EN ganske kraftig steinsprutskade pluss bulk ved nyre og litt rust under, pris 400 kr? Bremselysdekselet i taket bra stand, 200 kr? Original fremfanger litt småhakker pluss en list med et brekk på midten men ikke så synlig ellers grei stand, 400? Original bakfanger et lite hakk på høyre side i klarlakken (nesten ikke synlig) pluss litt lakkfalming helt nede (nesten ikke synlig) 600 kr?? Original luftfilterboks med luftfilter, pris??? Alle bud mottas bilder kan sendes med ønske
magnevorland Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Har og en ubrukt bakrutesenker Har sikkert litt til også, bare spør, bud er vellkomne siden jeg er litt usikker på prisene. Bytte i annet stasj er og
magnevorland Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Det er sedan med fargen metallic grønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå