wiccey Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Edit: nå også uten frontfanger, dumme nsøkant på isbane kjøringa.... får kjøpe ny og sette på, noen som har noe brukt? BMW E36 318IS coupe Modell: 1993 Girkasse: 5 trins fra tyskland ( bilen er importert fra tyskland, så denne er hakket kvassere på høyt turtall, eller? en kompis som sa det) Motor: M42 Hestekrefter: 140HK (dette er orginalt, har K&N filter og effekt anlegg. men med gammel motor og hester på ferie så er det nok mellom 130 og 140hk) Karosseri: coupe E36 Farge: Svart KM. stand: 230 000 Skal fikses: * Nye klips i venstre sideskjørt * Dørpanel på begge sider skal det byttes klips på, samt lime på plass dørlomma (I og med at dette er en sykdom på bilen) * sette i nye skruer på mye av interiør panel siden dette stort sett har 1 eller ingen skruer * bytte tilbake til den orignale radiatorvifta (sitter på en som er uorginal og med kuttede kanter så denne bråker så sykt) * Bytte termostat * sette på lista til bakfangeren (denne mangler) * bytte høyere skjerm forran * sveise bagasje låsen (får ikke igjen lokket siden låsen er rustet i festet, også typisk sykdom) * Foring til demper forran er gåen * montere grøftelys og xenonkit i grøftelys og fjernlys * Nye baklykter, klare eller sota LED lykter * bytte frontrute siden denne har en liten stjerne nederst i høyere hjørnet Negativt: * frontfanger har ikke feste i hjørnet på høyere side. (dette er knekt bort) * noe sliten motor etter noen KM med rånere i historie * panseret er litt høyt på sidene (er carbon panser som stort sett er dårlig passform, men sitter godt og stikker bare en CM opp på sidene ca midt på) * venstre hjulbue har litt lakkrust men veldig mye * en del slark i girkassa men girstanga flytter seg bare til sidene (forslag til hva dette skyldes?) * har en del BMW tikking når den er kald men dette blir borte når motoren blir varm * et 2 eller 3 steinsprut skader i plastikken på panseret (dette er ekte carbon panser og ikke en carbon look alike) Positivt: * stabstag forran * Racing sport dempere * senket 40/40 * Simons effektanlegg med doble potter * nye vinterdekk 195/65-16 bak og TROR det er 175/65-16 * kommer nye sommerdekk når dem blir satt på 255/40-18 bak og 225/40/18 forran * utrolig bra anlegg i hele bilen (diskant, mellomtone og bass er uorginalt og koster en del. kraftig høyt volum og spiller rent) * Nytt batteri til bilen, Tørrbatteri som er satt inn * K&N luftfilter * Mye M-tech styling. Body kit, XXL vinge, rattet, sportsetene (ikke m-tech). * Bakrute senker * Sotede ruter Beskrivelse: Bilen er importert fra tyskland og hatt 3 eiere i Norge. Den starter godt selv når det er kaldt. har nylig byttet slavesylynderen til girkassa, dette er vist nok en sykdom på 3 serien. har satt inn nye lykter og fått dem justert på verksted. Xenon lys i både nær og fjernlys. grøftelys skal monteres med xenon pærer (xenon i fjernlys skal monteres). denne sitter som støpt på veien, slipper ikke på tørr asfalt med mindre du finner et fint hopp eller god fart over en fartsdump Bilen har delskinn og BMW sports setene med 5 justeringer, eneste negative med dem er at sjåfør setet har en rift i seg (man ser skumgummien), noe godt sitti i. sjåfør beltet, mangler den plastik klumpen på beltet er borte. så selve festet til beltet sitter NOE langt ned mot gulvet bagasjerommet har ikke orginal bagasje gulv (den matta eller gulvet som ligger baki der), det er en tre plate som er kuttet til og satt inn av tidligere eier. Full M-tech styling, M3 frontfanger, M3 side skjørt, M3 bakfanger, M3 ratt og M3 XXL spoiler (akkurat lik M3 spoileren bortsett fra at den er større enn orginalen, om det ikke er m5 spoileren?). Alt bortsett fra Xenon kit er godkjent i papirer. Hvor mye tror dere jeg kan få for denne etter jeg har fikset det jeg skal på bilen? Vurderes solgt til sommeren eller høsten igjen Bilen før jeg fikk den, uten de nye lyktene. her sitter vinter felgene på bak og sommer felg forran. Bilde tatt i fjord. Fra siden, sommerfelg forran og vinterfelg bak. Bilde tatt i fjord. Bilen bak, før nytt effektanlegg, den nye er likt men har ikke up-twin. baklyktene skal bli LED. Bilde fra i fjord. Bilen forfra med nye lykter, uten xenon kittet. Nye lyktene er hele og med angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikME30 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hvilken pris tenker du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Pris ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Ja det var det med pris da, jeg har INGEN peiling håpte noen kanskje kunne vite sånn ca hvor mye en slik en er verdt. så klart etter jeg har fikset det jeg skal på den. for jeg vet virkelig ikke, forslag? selger til våren/ begynnelsen av sommeren som jeg nevnte om den er noe interresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå