Gå til innhold

BMW 525 1989 vurderes solgt/bytte.

jpaunan
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 525ia vurderes solgt.

1989 modell, eu godkjent, godkjent senka, kvasskam, chip, simons effektanlegg, ny girkasse, ny dynamo, angeleyes, stor kjørecomputer, el-vindu fram, A/C, sentrallås, cruise control, mulighet for å lukke åpne vinduer og takluke med nøkkel osv.

Bud over 20 000kr/ bytte i annen Bmw kan også være aktuelt. (e28,e30 o.l) kom med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så jo kurant ut :)

Hvor i landet står den?

Så på meca at det sitter m20 i denne, er den nye kassa til m20 eller m50 ?

Spør fordi m50 kassa har litt frynsete rykte men jeg vet ikke om dette gjelder for m20 kassa ;)

Forøvrig er en prisantydning og interessant. (om ikke blir vel tråden stengt også mon tro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så jo kurant ut :)

Hvor i landet står den?

Så på meca at det sitter m20 i denne, er den nye kassa til m20 eller m50 ?

Spør fordi m50 kassa har litt frynsete rykte men jeg vet ikke om dette gjelder for m20 kassa ;)

Forøvrig er en prisantydning og interessant. (om ikke blir vel tråden stengt også mon tro)

Den står på Skogn/Levanger i Nord-Trøndelag..Times tid ifra Trondheim :)

Stemmer det, er orginal kasse til m20 som ble satt i kjøpt ifra firma i Litauen i bra stand som girer fint med mulighet for å låse 1,2,3 gir. Har muligens kasse til m50 også som kan følge med og ekstra konverter til m20 kassa.

Tenkte meg rundt 20 000kr,evnt bud over det/bytte forslag.

Henter ny skiltene hos biltilsynet imorgen å tar nye bilder ;)

Blir vell forresten gratis omregistrering da jeg henter ut skiltene og betaler den imorgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo attraktivt ut :) Nord-trøndelag er et godt stykke unna her men ikke for langt til å dra om bilen er bra.

Ser frem til flere bilder. Gjerne av interiør også. Er det forresten airbag på denne, det hadde vert kjekt.

Solgte en 525 i fjord til noen som budde et stykke unna å de tok fly til Værnes, så en mulighet det også om du ikke orker å kjøre så langt :) Skal få ordnet med det, er mørkt stoff interiør med armlener som står i uten hull :) sto i grått originalt men begynte å bli dårlig så kun 1 mnd sia ca jeg satte inn det andre. Ikke airbag på rattet som står i nå værtfall, m-tech 1 ratt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...