jpaunan Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Bmw 525ia vurderes solgt. 1989 modell, eu godkjent, godkjent senka, kvasskam, chip, simons effektanlegg, ny girkasse, ny dynamo, angeleyes, stor kjørecomputer, el-vindu fram, A/C, sentrallås, cruise control, mulighet for å lukke åpne vinduer og takluke med nøkkel osv. Bud over 20 000kr/ bytte i annen Bmw kan også være aktuelt. (e28,e30 o.l) kom med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Denne så jo kurant ut Hvor i landet står den? Så på meca at det sitter m20 i denne, er den nye kassa til m20 eller m50 ? Spør fordi m50 kassa har litt frynsete rykte men jeg vet ikke om dette gjelder for m20 kassa Forøvrig er en prisantydning og interessant. (om ikke blir vel tråden stengt også mon tro) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpaunan Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Denne så jo kurant ut Hvor i landet står den? Så på meca at det sitter m20 i denne, er den nye kassa til m20 eller m50 ? Spør fordi m50 kassa har litt frynsete rykte men jeg vet ikke om dette gjelder for m20 kassa Forøvrig er en prisantydning og interessant. (om ikke blir vel tråden stengt også mon tro) Den står på Skogn/Levanger i Nord-Trøndelag..Times tid ifra Trondheim Stemmer det, er orginal kasse til m20 som ble satt i kjøpt ifra firma i Litauen i bra stand som girer fint med mulighet for å låse 1,2,3 gir. Har muligens kasse til m50 også som kan følge med og ekstra konverter til m20 kassa. Tenkte meg rundt 20 000kr,evnt bud over det/bytte forslag. Henter ny skiltene hos biltilsynet imorgen å tar nye bilder Blir vell forresten gratis omregistrering da jeg henter ut skiltene og betaler den imorgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Det hørtes jo attraktivt ut Nord-trøndelag er et godt stykke unna her men ikke for langt til å dra om bilen er bra. Ser frem til flere bilder. Gjerne av interiør også. Er det forresten airbag på denne, det hadde vert kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpaunan Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Det hørtes jo attraktivt ut Nord-trøndelag er et godt stykke unna her men ikke for langt til å dra om bilen er bra.Ser frem til flere bilder. Gjerne av interiør også. Er det forresten airbag på denne, det hadde vert kjekt. Solgte en 525 i fjord til noen som budde et stykke unna å de tok fly til Værnes, så en mulighet det også om du ikke orker å kjøre så langt Skal få ordnet med det, er mørkt stoff interiør med armlener som står i uten hull sto i grått originalt men begynte å bli dårlig så kun 1 mnd sia ca jeg satte inn det andre. Ikke airbag på rattet som står i nå værtfall, m-tech 1 ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpaunan Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Skilt henta ut idag og omreg betalt så fri omreg. Fikk ikke tatt så mange bilder men et par, koffer flere senere av interiør og diverse. Ble forresten satt i ny dynamo idag da den gamle var dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå