Drunken_M Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Har en E28 520i uten motor og gir som står i veien nå. Bilen er komplett utenom motor og gir å var sist igang i høst med m30b28 motor. Det sveiset opp innerkanter til skjermfestene fremme og tektylert. Er kun noen små rusthøl i kanalene ellers. Hvis ikke er det en fin delebil. Dette er norsk regget bil Er montert monroe senkesett med tuv papirer som ligger i bilen. Selges 3500kr, hvis ikke hugger jeg den å tar understellet og drivlinja selv. Lagt til bilder, første bilde er fra forrige eiere, jeg kjøpte bilen UTEN nedre leppa fremme og spoiler på bakluka. Vil også nevne at jeg har kappet front sekson på bilen for å gjøre dette avtagbart for lettere tilgang til motor og motorbytte. Men ikke fått sveisa det igjen enda. Men har hele fronten. Også er ene fremskjermen rusten ved skrue festene i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Den står i en portabel garasje nå, men skal se om jeg finner noen bilder av den på tlf. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpaunan Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hvor i lande står den? Og bilder? 99473765 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Står i hokksund, 20 min fra drammen. Skal prøve å finne noen bilder. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Nå har jeg lagt til de bildene jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Ingen bilder enda som jeg ser vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Hmm, jeg får prøve igjen når jeg kommer hjem Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Nå er det et par bilder i første posten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 mye som skal til for å få skilt og slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Sveise kanaler, få overhalt bremser, sette i motor og girkasse å få på fronten er det jeg vet om. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Hei er det originalt svarte lister på bilen? Farge og stand på interiør? Bilder? er int ) Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 tlf nr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Tlf 41768608, Det er grå elektriske skinn seter fra e34 fremme og sorte stoff seter bak om jeg ikke husker feil. Mulig jeg kan få tatt noen bilder. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Da har jeg lagt til flere bilder. Disse er tatt idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå