gnilb Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hei Et sett med RH topline. Ferdig med en felg. Begynt på nr 2. Usikker på standen siden jeg ikke har hatt de på bil. Vet at det er en bulk i en av dem. Specs: 17"x8,5" fant ikke ET. Lagd i Tyskland 1600 inkl frakt el 1000 uten frakt Alle 4 Det er lov å gi bud. Jeg bor på bardufoss. Kan sende men på kjøpers regning. Ellers er det bare å spørre i vei hvis det skulle være noe. Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 De borbet a felgene, 5*120? Veldig intr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Ja, de er 5x120 Alle felgene er forresten det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Mulig jeg skal nordover i februar, er de ikke solgt tar jeg konakt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Supert nr mitt er 48217789 hvis det er lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 RH felger solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Supert nr mitt er 48217789 hvis det er lettere Herlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hadde de nederste felgene på min forrige e34 og de ble VELDIG bra med litt lakkeringsarbeid! inspirasjon til eventuelle kjøpere eller til deg som selger, så du kan få mer for de Hadde vert intressert om det hadde vert bedre dekk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Aha. Takk! Det så jo veldig bra ut skal bruke litt tid på de hvis de ikke blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 16" fra italia solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 hehe! det gikk fort med litt motivasjonsbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Ja, tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 15" solgt RH topline og Borbet felgene ligger her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 De Borbet felga hadde vore tøft å prøvd på Senatoren min Synd eg alt har handla felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Det hadde ikke vært så dumt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå